از جمله ابزارهایی که به وسیله آن مصرف کالاهای داخلی را افزایش داد می توان موارد زیر را نام برد: -- استفاده از رسانه ملی برای تشویق مردم به استفاده از کالاهای داخلی و حذف تبلیغات کالاهای خارجی.در این راستا رسالت صدا و سیما می طلبد که با دعوت از کارشناسان مجرب و تولید کنندگان و به وجود آوردن شرایط یکسان،زمینه را برای بحث و تبادل نظر فراهم آورد و از یک سویه بودن این نوع برنامه ها به جد پرهیز نماید. -- حذف بیلبوردهای تبلیغاتی کالاهای خارجی در سطح شهرها. رونق تولید در قرآن
رحلت امام خمینی و قیام 15 خرداد
افزایش و کاهش رونق تولید
کالاهای ,داخلی ,حذف ,استفاده ,خارجی ,مصرف ,کالاهای داخلی ,استفاده از ,مصرف کالاهای ,کالاهای خارجی ,خارجی در ,مصرف کالاهای داخلی
درباره این سایت